If i was your vampire

Den här veckan har bestått av de mest ynkliga och patetiska försök till att plugga jag varit med om. Om man ens kan kalla det att försöka plugga när man gömmer böckerna så fort man ser dom och fortfarande inte skickat in en rapport. Istälet har jag terapiat mig själv med att läsa "Long hard road out of hell", självklart lyssna på Manson, tänka så lite som möjligt och plöjt mig igenom ett par avsnitt av "Vampire Diaries", vilket gjort att jag blivit nästan lika kär i vampyrer som damen som bor snett över området.
Egentligen borde jag laga mat, diska, duscha och städa, men vem kan göra sånt när det finns ett osett avsnitt av  vampyrer på datorn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0