Naket glassätande och lite spanking

Mitt hem ser numera ut som ett hem och bingolotto suger.

Kvällen har spenderats tillsammans med samma trevliga tjejer som igår. Ikväll har vi matat varandra med glass, inspekterat tuttar, kramats i soffan och jag har blivit lite kär i Måns. Men bara lite. Typ i hans ögon. Och kanske någon låt. Men bara lite. Det hysteriska trånandet får Carro och Sanna fortfarande stå för, jag håller mig till mina badboy hunkar istället.

Om mindre än fyra dagar är min syster här och jag kan inte sluta tjata. SÅ mycket saknar jag henne. Vissa har nog sår i öronen och är jävligt trötta efter allt mitt ältande, men det får dom ta. Ingen har en lika bra syster som jag.




Your heart is an empty room

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0