Bittersweet symphony

Jag röstar för att vi fortsättningsvis alltid har Kommitté mötena i bubbelpool efter lasergame och tacobuffé.


För jag är LEDIGLEDIGLEDIG  L.E.D.I.G i nästan två veckor nu. Ingen Mården och inga böcker som måste läsas. Detta har idag firats med att göra så lite som möjligt på längsta möjliga tid. För att maximera effekten sov jag till tre innan jag (med någonting som skulle kunna kvalificera till årets bakfylla 2009) släpade mig till kåren för möte med en exakt lika pigg Kommitté. Teambuilding is the shit!

Min älsk trillar in när som helst och om en vecka och 2 dagar kommer min bästaste syster hit och helar mig lite.
Nu ska jag få bort diskhelvetet som hånler åt mig i köket och sen blir det kram- och pusskalas tills jag nästan dör.


Hjärtat slår, det slår skiten ur mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0