Hate to say I told you so

Jag trodde att jag äntligen var klar med alla grejer inför fredag. Att allt flöt på och att det bara var biljettförsäljningen kvar för min del. Det är då man bli överlycklig när man klockan 02.00 inser att festivalprogrammen som ska printas i morgon bitti inte har kommit in från designern, att jag HELT glömt bort att fixa affischer med tiderna för banden som måste upp, samt att biljetterna i form av plastband ej är räknade och rätt antal är undanlagda.

Nu sitter jag med drygt 350 band som ska räknas, en halvfärdig skitful affisch i ett indesign jag inte fattar ett piss av och ångest över ännu en natt med för lite söm.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Marie

Stackars duktig tjej!

2009-10-21 @ 08:37:07
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/
Postat av: plommongurka

Du är BÄST!

2009-10-21 @ 15:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0