Mad world

En alldeles frö seg dag med alldeles för mycket att göra. Allt har blivit uppskjutet på tok för länge så nu blir det rapportskrivande tills både händer och hjärna blöder.

En supertrevlig middag hos Sanna i fredags ledde oss till en kårkväll av bästa slag. I dimman av för mycket bål och vin blev jag kär i mannen som kunde sjunga låtar som mina gudar har skrivit. Som en gud. Hjärnan slutade tänka och jag flög runt på dansgolvet i extas och allt och alla var så mycket vackrare. I sånna fall gör jag saker som i många fall leder till att någon blir arg eller ledsen, jag hoppas att det inte hände i fredags. Det vore alldeles för dumt. Jag ville bara älska alla. Snodde Johan Palms (som tydligen heter Robert) cykel på hemvägen. Barfota och vinglandes på en alldeles för snorhal gångbana trotsade jag mig själv och naturens lagar, men lyckades på något märkligt sätt ändå komma hem alldeles välbehållen.


When people run in circles it's a very 
Very
Mad world




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0