Sockervadds hjärna och längtan

Jag sover inte på nätterna, antingen är det plugg eller snurrande tankar som håller mig vaken. Detta börjar ta ut sin rätt. Hjärnan är seg, kladdig fluffig och ibland lite rosa och ögonen har svårt attt hålla sig öppna oavsett hur intressanta föreläsningarna är. Två veckor kvar och sen får jag ledigt en stund.

Allt är spikat bokat och klart! Den femte november kommer min älskade syster hit. Jag skrek och hoppade runt på alla mina 32 kvadrat när hon ringde och berättade det. Satan vad jag saknar henne. Troligtvis kommer det bli ett hejdundrande gråtkalas men det får världen leva med.

Nu ska det läsas bok och skickas mail!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0