Bland tomtar och troll

Kvällen var inte nådig igår. Förfest hemma hos mig, ramlade in diverse trevligt folk. Träffade grannen med det märkliga efternamnet som jag inte sett tidigare, trots att vi bor dörr i dörr. Extas över konstiga sammanträffanden. Kåren är dimmigt, pratade massa med Josef, dansade nog lite grann och drack en öl. På det stora hela. Sen efterfest hos mig. Vinspillande, nudelkokande, djupa diskussioner och ett och annat fylleragg fixades på mina 32 kvadrat.
Mitt hem ser ut som ett jävla inferno, skorna på spisen, nedrivna krokar, och ölburkar överallt. Om två timmar kommer min finaste hit, och då sak det banne mig vara rent.
Nu ska jag äta chips och pizza, sparka upp tomten som däckade på min soffa, vada genom havet av prylar och sno en damsugare.
Lyckliga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0