Jag hugger i sten

Kramar och kel, en konstig film, en varm famn som höll om mig hela natten, på tok för mycket sömn och riktig mat, vid köksbordet.
Mitt hjärta är här. Han kom igår. Det var lite som ur en filmscen. Han kommer vandrandes med väskan i ena handen och jag kommer springandes och kastar mig runt hans hals. Sen står vi och kysser varandra läge länge innan vi hand i hand går hem till mig. Vi tog en tre timmar lång powernap innan vi gick och handlade mat, sen tittade vi på film. Sexdrive. Förmodligen det sjukaste jag har sett. Somnade i hans famn och vaknade alldeles för sent idag. Åkte ner till ica med majoriteten av bästisgänget, köpte bingolotter och Ben&Jerrys.
Ett totlat misslyckat försök till bokseminarium och sen bingolotto. Vann ingenting, inte ens en ny lott. Lyssnade på lottas röst ett antal gånger då jag desperat försökte komma med i dragningar. Min telefonräkning kommer inte må bra av våra söndagskvällar. Till nästa vecka ska vi köpa dutt pennor.

Nu ska jag koka te, sen ska jag hoppa upp i soffan och terrorisera min karl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0