Mitt hjärta du får aldrig gå ifrån mig

Det finns ett par anledningar till att jag knappt lagar mat hemma
  • Det är sjukt tråkigt att laga mat ensam
  • Mina vänner frågar om jag vill komma på middag innan jag ens kommit på att jag kanske borde äta
  • Det blir så förbannat mycket disk
  • Mitt kylskåp är alltid tomt (oavsett hur mycket mat jag handlar)
  • 30% av mina köksredskap ligger hos andra människor
  • Jag tycker att det är helt okej att äta havregrynsgröt eller knäckemackor till middag
  • Majs eller champinjoner går också bra
Dessutom har strömmen gått två gånger när jag försökt laga mat, vilket slutat med att jag ringt sanna helt gråtfärdig och sen fått knalla genom halva Ankars med byttor med något som ser ut som halvfärdiglagad mat.

På lördag kommer min underbara karl hit, så då har jag någon att trängas med i min 90-säng i en vecka. Sjukt mysigt.

Would you cry if i were gone?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0