...och levat livet tills jag krossades en dag

Denna fina dag har spenderats med att återigen bråka med den förvirrade tanten, legat i en soffa på kåren i sex timmar, nästan pluggat men mest skrattat åt bästisgängets upptåg och myserier och nästan hittat lite ögongodis, ätit pasta med tonfisk sås och sen barlagarmötat på kåren. Är tydligen barlagsansvarig nu också. Blir nog sköj. Tagit promenix till affären, spenderat ett par timmar med att inte gör någonting mer än att beklaga oss om typ allt i världen och sen gå hem för lite plugg som dock inte blev av. Erkände mig besegrad av pusselhelvetet så nugger han och skrattar åt mig i sin fula ask. Men jag kan i alla fall städa. I morrn ska jag på damsugarjakt på ankars. Sen ska jag kirra lite sällskap åt ketchupflaskan och smörpaketet som bor i mitt kylskåp.

Fast nu ska jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0