Vad ska vi göra med Henry?

Idag har vi varit i den stora stora staden. Luleå. Hittade inga rulltrappor och vi blev inte tvingade att hålla varandra i handen och gå på led. Jag trodde att det hörde skolutflykter till?
Sen shoppade jag loss på Åhlens. Dom har ultrarea eftersom pitebor tydligen inte tycker om att handla där. Dom äter tydligen inte på mackedonken heller. Skumma människor.
Hursom plockade jag på mig en parfym, schampo o balsam, massa sminkborttagningsmedel halsduk och vantar och två korgar innan jag fick hejda mig. Slutnotan? Drygt 800 pix. Lätt värt! Snart krymper bankomatkortet igen.
Tur att min finaste pojkvän kommer upp i helgen. Han har lovat att fylla upp min kyl lite. Tydligen är det sånt man gör åt fattiga studentflickvänner. Mitt smörpaket har iallafall fått sällskap av en ost. Och äppelmos så nu kanske jag kan börja äta riktig frukost igen.

Tre lektions PM och en halv kursbok att läsa ut. Till i morgon.
Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0