When the children cry

Klockan är för mycket, jag är för vaken och mitt hem ser ut som skit. Sängen är tom.
Mitt hjärta åkte hem i morse, det var jobbigt. Riktigt jobbigt. Men vi har haft en underbar vecka med mycket mys och en varm fan att krypa in i varje natt. Han köpte ett par högtalare och ett par skinnhandskar åt mig eftersom han tyckte att jag behövde det, så nu slipper jag försöra bra musik med dåligt ljud och mina händer slipper frysa i vinter.
Jag älskar honom

Halsen är sämre än på länge, låter värre än den hesaste kråkan. På riktigt så kommer jag faktiskt inte ihåg hur min röst låter när den är frisk, den har inte varit sig lik sen magaluf.

Men tydligen är whiskyröst på tjejer jävligt sexigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0