Lights & music

Det är roligt. Jag tycker inte att det är så mycket annat än helg här uppe och det är tamigfan alltid söndag. En dag i veckan i allafall.

I fredags styrdes det upp biljettreleasefest på kåren, planen var attt jag skulle vara nykter kvällen till ära men innan jag ramalde ner i min säng runt halv fem hade jag hunnit med jägershots, sälja min själ till djävulen (aka Andrers Brandén) bara för att få höra vampyren spelas, göra misslyckade matchmakeing försök och en efterfest hos Johan.

Lördagen spenderades åt att komma på om jag var bakfull eller ej, samt hitta botemedel så jag insåg att det faktiskt var så. Efter rehab med pizza, mjölk och en dusch var det således dag för förfest hos Slevbastian med tillhörande fyllelekar och kökshäng. Taxiresa ner till staden, köade, gav upp, frös ihjäl, hängde på pentryt, dansade, pikade Toni för hans mysdrickande, lite sentimentalt fyllesnack, bestigning av tre meter höga snövallar i högklackat, mera taxi, fyllematlagning hemma hos mig, spillde köttfärssås i halva köket, efterfest hos Hampus, stal frukt och sen hem och sov tillsammans med en Sanna som lovat bort alla sina sängplatser till sina vänner.

Och idag har det misärats på högsta nivå, åkts pulka, lagats mat och kolalts på film. Allt i härlig fosterställningsanda, som jag dock höll mig undan ifrån. Jag har bara varit glad och älskat livet för att jag hade världens bästa fylla igår och vakande helt utan söndagsångest.

Nu ska det städas. På något trevligt sätt lyckas jag alltid släpa ut helva min garderob på golvet när jag är full. Intressant grej.



Avslutar med ett helt fantastiskt citat som kom från Clicli tidigare idag:

"Jaa men Emelie brukar ha en tendens att få killar att känna sig väldigt feminima"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0