Jag dricker glögg med balkongdörren öppen i natt

Jobbar, dricker kaffe, kramas, dricker kaffe, skratta, jobbar, sover för lite, dricker kaffe och jobbar.
Arbetsnarkoman men snart inte hemlös i Stockholm längre. Har mestadels sovit hemma hos Andreas, men i Juli kommer jag vara inneboende hos Moa på deltid. Två helgalna tjejer från trädgården på samma yta kan ine sluta i annat än perfektion. Peace and love om en vecka, kommer bli kalajsbra. Jobbar inte förän efter festivalen så jag kan satsa på att vara full och odräglig om jag känne för det. Tre vecor har gått fort, speciellt med tanka på vad jag har (eller kanske inte har) hunnit åstadkomma.

Idag kör vi Champagneprovning och jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0