You had me from hello

Idag är jag ynkligast i stan och äter glass och tycker synd om mig själv. Man får göra det när man vaknar och har en tennisboll nerkörd i halsen. Ringde mamma och berättade att jag var döende, sen kändes allt bättre. Fast man kan tycka att hon borde ha satt sig på första bästa plan till piteå för att ta hand om sin stackars lilla dotter.

Helgen bjöd på konstigheter, fina ord, en förfest hemma och en rödvinsfylla. Glassätande, torkade tårarna på en vän som fått sitt hjärta krossat av någon som inte har visat sig vara något annat än ett praktsvin, lyckorus och ett fint leende.

Om en timme ska jag trotsa snön och bege mig upp till skolan för det sista SMASKmötet innan prodveckan drar igång. Allt har gått så fort och jag börjar bli riktigt nervös faktiskt. Tänk om jag misslyckas.

Inna dess kanske jag ska duscha. Och äta lite mat. Glass kanske?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0