Jag har ropat allt jag orkat efter dig. Hör du mig?

Ännu en tragedi drabbar den närmsta kretsen och jag vet inte längre vad jag ska tro om livet. 2010 skulle ju bli vårt år. Inte tragediernas. Helt plötsligt har jag insett att jag inte är odödlig och att det där man aldrig tror ska hände en själv faktiskt händer. Och återigen börjar jag tänka på det där som jag inte vill tänka på.

Återigen ligger jag vaken på nätterna och saknar dig så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Ännu har inga fler tårar fallit sen den där dagen jag fick veta, men det går inte en dag utan att jag tänker på dig. Återigen har jag börjat fundera över saker jag adrig kommer få svar på och som skadar mer än det hjäper.
Och ännu har jag inte fattat att du är borta.



I helgen får jag en tillfällig sambo. Han är vit, luvig, kärlekskrank och heter Harry.  

Kommentarer
Postat av: Maria

Miss you...my best friend!

2010-05-14 @ 10:40:42
URL: http://igotmyrockmoves.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0