Vi kan väl vänta tills i morgon

Med fya dagar kvar innan uppsatsen från helvetet ska vara inämnad vorde det en underdift att kalla det surt att jag nu sitter med feber och fryser som en liten gris, trots mängder med kläder. Jag föll kanske ner från platsen som bästa barnet, så nu måste Satan straffa mig.
Istället för att göra det jag borde, dvs skriva 15 sidor uppsats sitter jag och trycker i mig godis som kan liknas vi årgångsviner. Ju äldre, desto dyrare. Aldrig mer coops lösgodis. Snart ska jag över till fröken Caroline som tycker synd om mig och bjuder på varm choklad (som jag för övrigt haft cravings på i över en vecka). Sen Kanske jag kan tänka mig att skriva en rad eller två på uppsatshelvetet. Eftersom jag är sjuk får jag ju inte trötta ut mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0