There's only one thing to do Three words for you

Det finns en klar nackdel med att ha världens skönaste säng. Det GÅR inte att kliva upp ur den. Vaknade klockan sex i morse när mannen i huset klev upp, och eftersom jag sovit de timmar jag behöver kändes det bara dumt att somna om.

Gick upp, gjorde kaffe och släpade med mig datorn in tillbaka till sängen, och här ligger jag fortfarande. Har letat drömlägenheter och insett att jag måste bli miljonär inom en snar framtid, någonting som helt klart krockar med att jag har planerat att göra GMU i höst, förutsatt att jag får hålla mig frisk i mer än två dagar i sträck snart så jag kan börja träna igen. Annars blir det knepigt att klara av antagningstesterna.

Idag blir det plugg, plugg plugg och svänga förbi jobbet och hämta schema. Karlen jobbar dygn, så honom ser jag inte förrän på onsdag morgon när jag kommer hem från jobbet. Jag får försöka roa mig själv på egen hand.

Känns som att det börjar bli dags att kliva upp och kicka igång dagen. Sköljer ner lite Ipren med mera kaffe innan jag låter uppsatshelvetet suga lite livslust ur mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0