Jag vill tro att det är, nåt som bara händer här

I norrland är dagarna korta och nätterna långa. I mitt hem är det tvärt om. Jag sover när jag borde vara vaken och produktiv och är vaken när jag borde sova för att orka med livet. Imorgon är det skola, vilket innebär rutiner. I mitt fall vara vaken för länge och gå upp när jag fortfarande borde sova för att orka med. Rutiner är alltid rutiner och sömnproblem är en annan sak.

Imorgon när jag kommer hem ska jag diska det sista och sen vänta tills jag får krama på min fina Linn som kommer på kvällen. Troligtvis kommer vi gråta störtfloder båda två, men det är bara fint. Det är av kärlek.
På fredag är det bestämt att vi äter reker och dricker massa vin och kanske dansar loss på Kalles om vi orkar.



Nåns farsa sa att allting handlar om, att man verkligen bestämmer sig en enda gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0