We are stars now, in the dope show

Jag skippade vampyrerna igår, gjorde mig själv till människa och gick över till madame Cecilia för vindrickande och en planerad fest hos våran käre exphösare. En plan som dock kom av sig för våran del. Istället fick vi sällskap av Carolaconrad, en väldigt överförfriskad Samira, en Sanna och ett par andra suddig ansikten.
Klockan tre kände jag att det var dags att knalla hem och sova, vilket förvånade sällskapet kan jag säga. Efter nyckelletande, bafotaspringande i snö över hela ankars, en spräckt mobildisplay och ett hem som ser värre ut än vanligt somnade jag.

Mådde ungefär som jag förtjänade i morse, låg med täcke över huvudet tills cicci ringde och tvingade mig med till Ankaret där det blev återträff med majoriteten av gårdagens sällskap. Slutade i dansbandskamp och tv-tittande hos fröken Caloine innan jag och Sanna avslutade kvällen med nattlig prommenad och studerande av fotspår.

Nu har jag ett avsnitt Vampire diries och en säng som väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0