Friday night

Lyssnar på Monde Yeux, dricker vin och funderar på om jag ska måla naglarna eller inte. Ska snart över till Sanna, laga mat, dricka mer vin, ha lite kläd och sminkångest tillsammans och sen bege oss över till Johan för förfest med ankars och bäckis människor. Fest i hela området i kväll, så urvalet är stort. En av många fördelar med att alla bor på samma ställe.

Har haft bokseminarium på första boken idag, nu börjar allting släppa lite, så om jag har en bra hjärna kanske jag kan förklara för folk vad egetligen det är jag ska pyssla med i tre år.

Sanna har Zigenardrömmar ikväll så jag ska ta med alla mina smycken så hon kan välja och vraka. Klistra ögonfransar ska vi också göra. Samira vill vara snygg inför sin dejt med "tristen" ikväll. Jag ska bara vara lika underbar som vanligt. Försöka att inte dricka upp whiskeyn jag köpte häromdan. Vin kan gott räcka ikväll.

Foton på lägenheten kan komma upp så fort jag hittar kamerasladden ( och har bilder som jag faktiskt vågar visa upp för folk, mitt hem ser ut som andra världskriget för tillfället).

Nu ska jag leta strumpbyxor, packa lite grejer, hoppa i mina snorhöga skor och knalla över till Zitronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0