Ny tid, ny blogg

Eftersom jag startat ett nytt liv tänkte jag även att en ny blogg vore trevligt. Kanske kan bli bättre på att skriva nu.

Har gått och blivit norrlänning, lever kollektivliv med folket på Ankars, umgås med en inte alls så sur Zitron, ett par göteborgare och massa annat trevligt folk. Försöker få ordning på mitt alldeles egna hem, fatta det där med att plugga, bråkar med virriga konstfack lärare, bygger pussel, dricker för mycket vin, whiskey och kårpub öl och tittar på croockboyy på youtube. Samt hittat mitt nya bästaste band.

Saknar alla hemma, men känner att det här är minplats för tillfället. Jag trivs något ofantligt bra. Lite som att hitta hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0