They don´t care about us

Efter stockholmsbravader med för många öl, för mycket shopping, ofantlig mycket känslor och ett och annat ångestmoment är livet tillbaka på plats i Piteå. Möten har avklarats, planeringar börjat ta fart och mina nya soffkuddar har anlänt och gjort mitt hem lite mer hemtrevligt.
Ikväll står jag i baren och serverar öl till tonerna av Foo Fighters. Troligtvis kommer jag minnas en bar i ett Stockholm som luktar sommar och eurofoisk glädje och troligtvis kommer det ge mig ett hugg eller två i hjärtat men det är någonting jag måste vänja mig vid. Det kommer kännas tomt att inte kunna skriva en rad och del mina minnen..

Mina fönster är det skitigaste som någonsin skådats, men vad gör det när solen skiner och sön smälter utanför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0