Times like these

Allting har två sidor.

Å ena sidan kan kan jag hoppa av dethär patrasket, kanske hanka mig fram med något ostimulerande skitjobb, plugga några kurser och sen bli den bästa inom eventmarketing på egen hand utan 300.000 i studieskulder.
Å andra sidan kan jag kämpa mig igenom det här, bygga kontakter med alla företagen som jag själv får leta reda på och smöra för och bli upplevelseproducent.

Å ena sidan vill jag stanna kvar här i sommar, leva fattigt som fan, ta på mig ett sjukt roligt projekt och visa den riktiga världen vad jag går för (och skaffa massa bra kontakter).
Å andra sidan vill jag åka ner i Stockholm, köra på mina säkra kort, jobba häcken av mig, bli rik och hinna träffa mina finaste.


Eller så sluta jag grubbla, väntar och ser vad världen ger mig och förösker göra det bästa av tiden istället.


För tillfället är det att springa mellan tvättstugan och disken, lösa problem med släpande päng och planera grymma grejer som kommer hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0