Unstoppable

Jag skriver inte så ofta och när jag gör det är det oftast för att få ut någonting som gnager inom mig. Men idag är jag inte arg, ledsen, fylld av tvivel eller vemod. Idag är allting bra.

Jag får somna varje natt i den famn där jag hör hemma, jag har fått fantastiska julklappar, kramats med den brokiga skaran jag kallar för min familj. Jag har fått känna mig älskad och uppskattad av mina arbetskamrater och skrattat med mina vänner.
Idag ska jag träffa min älskade Emelie, prata och skratta och titta på hennes lilla mage som förhoppningsvis har vuxit ännu mer sen vi sågs sist.
I morgon firar jag in det nya året tillsammans med min älskade hos min fantastiska syster.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0