Vad du anförtror åt mig, det ska jag anförtro åt dig

Winnerbäck mitt i natten och en sista tvätt i år är avklarad.
Förra veckan hade jag panik inför julsittningsplanerande, ekonomiplugg och det faktum att jag utöver detta även ska hinna packa och städa inför hemresan på lördag.
I måndags bestämde jag mig för att hinna njuta av den sista veckan innan jag går på jullov, hinna dricka kaffe med mina stjärnor, prata om livet i en soffa någonstans och släppa stressen. Och ändå har jag hunnit med det jag borde.

På lördag skriver vi tenta innan vi styr bilen mot sydligare håll. Cicci som chaufför, och jag som underhållare.
Hemma ska jag njuta av livet, jobba tillsammans med mina fantastiska arbetskamrater, kramas med mina underbara och somna och vakna upp i den famn där jag känner mig allra tryggast.

Julen är kälekens tid sägs det, och även fast jag inte kommer fira så mycket jul kommer det finnas kärlek i massor.

Dessutom har systeryster lovat att jag får äta hur mycket julgodis jag vill och det är ju inte fyskam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0