Everybody´s changing

Vad krävs för att lägga till med normala sovrutiner och godnattider?
Okej att semmelätande med en Pingu och en Cicci till klockan halv två kanske inte hjälper till att ändra på ickebefintliga rutiner, men förmodligen hade jag inte gått och lagt mig tidigare för det. Något joddel med Kotler har det inte blivit idag, men däremot en jäval massa mailskickande, SMASKmöte och ett trevligt tisdagsgig.

En dag med många dalar och toppar, med total lycka och brutal livsångest och en gnutta vemod. De närmsta dagarnanu är i allafall fullbokade och förhoppningsvis kan det får mig att glömma bort att tänka på en varm famn och sluta få mig att känna mig ensam. Istället kanske jag kan få lite vettiga saker gjorda och spendera lite kvalitetstid med mina vänner.

Imorgon ska jag få dommarutbildning för snöbollskrigs SM. Detni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0