Born to be wild

En planerad tripp till Luleå inför kommande Kirunaresa på måndag blev till en härlig morgonprommenad istället innan jag begav mig hem hem för att städa ordning i fröken kaos bostad. Mötet blev flyttat till fredag istället. Planen var att efter städningen bege mig upp till kåren för att rätta till det lilla problemet med affischerna som kom igår. Fortsatte dock läsa kursböcker och tiden flög iväg. Kursintroduktion i marknadsföringen och sedan begav vi oss iväg för att inhandla mat och lite andra trevliga saker. Trots ett påfyllt kylskåp blev middagen knäckemackor och kesoröra. En tretimmars missplanerad sovpaus på kvällen har nu (för tredje dagen i rad) ruckat totalt på sovrutiner och trötthet så nu blir det förmodligen en till vaken natt. Ger mig mer tid att plugga, man får se allt från den ljusa sidan!

Har bestämt mig för att försöka genomföra projektet med Landstinget trots allt, blir en hel del jobb men det kan det kanske vara värt.

Nu ska jag bekanta mig med Kotler, skicka ut några mail och sedan försöka sova.

Fröknarna Kaos en trevlig decembernatt.

Snart kommer min Lottentottis hit!

 

Hate to say I told You so


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0