Party like a Rockstar

Övningen i grupp psykologin är inlämnad, inlämningsdatumet till allt annat är framflyttat en dag, berget med tvätt från stockholm är borta och ligger nu i garderoben, sängen är renbäddad, disken är borta, kirunaresan den 25e är bokad och i kväll får jag äntligen skicka in Affischerna som mina underbara designers har gjort. Anna och Caroline, ni är änglar! I kväll läser jag grupp psykologi, sista seminariet i morgon innan systemet besök och barlagsfesttande. På torsdag är jag förhoppningsvis inte allt för bakfull och kan ägna dagen åt plugg, fredag lika så innan det bli årets första kårkväll och jag firar att jag fått min lön.
På lördag blir det kalajs med Mr Morgan eller Herr Jack, trevliga tjejer, Sebastian och snygga fotbollspojkar. Jag röstar för lekar i snön där man får kroppsvisitera varandra och dricka sprit innan vi beger oss ut och gör Piteå lite osäkert. Tredje gången gillt. Ska jag och Sanna lyckas ta oss utanför Ankars murar för en gångs skull?

Ikväll läser jag som sagt om gruppdynamik, och kör trippel P med Carro. (pannkakor, paradise, prommenad).

Jag eftersöker ny, bra musik som kan underhålla mig, samt nya bloggar att läsa. Tips mottages tacksamt!


Skydive naked 
From an aeroplane
Kickstart My Heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0