Ain't nothin please me more than you

Veckorna rinner iväg, och det är söndag igen. Dricker te och funderar över helgen som varit. En fin helg. Började med vin och matprovning i fredags, fortsatte med loftgångshäng hos Sanna och spontanfest som slutade lagom tidigt. På lördagen släpade jag och Sofia oss upp för att gå på loppis och sedan mötte vi upp härliga tjejer för en fika och för att titta på en blivande make i peruk och klänning som spelade saxofon på torget. På kvällen spelade vi Marioparty och kollade på Harry Potter hos Malin och kom hem i en alldeles lagom tid.

Idag hittade jag en bok som fina Mormor skickade till mig för länge sedan, men som i all stress har gömts bort och bara samlat damm. Med bok och cappuccino i handen satte jag mig ute i solen en stund och läste och bara var. När solen försvann till andra sidan huset drog jag på mig springskorna och gick en en och en halv timmes prommenad alldeles själv med P3 som sällskap i öronen och solen i ansiktet.

Efter hemkomsten har jag ätit kyckling, druckit te, läst lite, letat Andy Warhol konst, tittat på fina möbler på tradera och gjort en affisch som nu bara väntar på en logga innan den kan skrivas ut och sättas upp.

Nu väntar disken, sen rensa lite mer bland allt skit jag samlat på mig och sen blir det nog mer bok och godnatt.




Förmodligen bland det bästa som gjorts

Kommentarer
Postat av: Samira

Det var en mysig helg vännen :)

2011-04-19 @ 09:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0