Stay with me baby

Vaknade av solen som sken in genom fönstret i morse. Eftersom jag var tvungen att läsa ut boken jag hittade i söndags var jag en aning seg, men vaknade snabbt till liv när jag insåg vilken fantastisk dag det var. Bryggde kaffe som blev en aning för starkt och sen begav jag mig till skolan med min blommiga termosmugg. Planerade redovisning/pitch med Mandarynka gänget, drak kaffe på kåren och hängde en aväng i solen. Semifinalade i programkampen, oh tog oss vidare till final som avgörs i morgon. När jag kom hem var jag så yr och mådde så illa att jag, trots att jag var pigg som en lärka var tvungen att tvinga mig själv att sova en stund. Yrseln är borta, men har ersatts med huvudvärk och illamåendet är kvar.

Jag behöver göra programblad inför morgondagen, och hitta brandvakter, städa och packa men jag vill bara fortsätta sova.



Ni som är i Pite i morgon måste komma förbi Black Box någon av ovanstående tider och beskåda det fantastiskt coola som kommer äga rum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0