Falska slynor

Mitt humör är lika med noll och min stress och frustrationsnivå ligger redan långt över vad gränserna tillåter. Det är inte läge då att få reda på att man omges av falska glappkäftar som tar varenda tillfälle i akt att snacka skit och trycka ner andra männsikor för att ställa sig själv i bättre dager.
Jag har precis fått svar på varför jag alltid kommit bättre överens och tyckt mer om att umgås med killar än tjejer. Kort och gott- Man slipper allt skitsnack och knivar i ryggen. Man slipper alla "ååååh gumman du är så underbar!" för att en kvart senare få höra om alla falska sanningar som sagts och allt jävla backstabande.

Jag blir så jävla less

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0