Missförstånd

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag var så otydlig i tidigare inlägget!

Jag borde kanske ha skrivit ut lite mer exakt hur mycket man ska ha i av varje sak. Usch nu får jg lite ångest

Men men.
Jag brukar ha i ungefär 3/4 dl havregryn, och sen häller jag i slrosfrön, linfrön och russin lite efter smak. Vill man lyxa till det ytterligare kan man ha i nötter eller torkad frukt och ha skivad banan på. Smakra mumma!
UPPDATE!


Såg nu att jag glömde säga att man ska ha vatten i också. KLantigt va mig, då det kna vara väldigt lätt att glömma bort. Jag brukar ha i ungefär 2 dl vatten, men detta kan variera beroende på vilken konstistens man vill ha.



Kommentarer
Postat av: Mat-Tina

Men det blev så dammigt i halsen, får man dricka vatten till?

2009-12-09 @ 20:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0