This is the life

Folk hävdar att jag inte har rutiner. Det är FEL!
Jag går upp åt helvete för sent, äter när jag är hungrig/orkar laga mat, pluggar när jag känner för det eller när det är panik, sover när jag kan, eller inte orkar vara vaken längre eller bara känner för det, går i skolan när vi har föreläsningar, kollar på tv hos carro eller cicci minst tre dagar i veckan och hänger på facebook ungefär dygnet runt. Det borde väl också räknas som rutiner eftersom det är någonting som upprepas typ varje dag?

Nu har jag två böcker att läsa igenom till vårat bokseminarium imorgon förmiddag, en hög med disk som jag har lovat mig själv att ta tag i alldeles för länge, ett hår som behövs tvättas och en säng att bädda (jag har fortfarande efter 20 år inte kommit på vad jag gör för att min säng ska se ut som ett inferno varje morgon, men alla har vi våra talanger).

Och klockan är 01.48.
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0