Conrad, Castriot och lite Carola

I morse gjorde jag min walk of shame debut på Ankars. Dock var det inte så roligt som det låter eftersom jag spenderat natten hos fröken Zitron, och ingen spänande man.
Efter lördagskvällens trevligheter med runtvandrande i halva piteå i allt för höga klackar, mysig middag med hela upplevelse sekten och en visit på Pentryt gick vi hem i haglet och hade tjejsnack och eftersom jag inte orkade gå hem den långa vägen mellan 83b och 79b spoonade jag och Sanna med ryggarna mot varandra.

Idag är jga helylle studenten och äter havregrynsgröt till middag och försöker ta mig ingenom det sista stycket i Berridge boken. Illa bara att boken är så jävla tråkig att jag får lust att ritualbränna den varenda gång jag ser den.

What did you expect?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0