Kiss my eyes and lay me to sleep.

Idag har jag förmodligen haft den mest produktiva dagen sen jag flyttade hit, ja kanske i hela mitt liv.
Detta trots att det första jag möts av när jag kommer in genom dörren på kåren halv tolv på dagen: FAAN vad trött du ser ut. Hej och tack för den.
Började med ett samtal med generalen för SMASK som undrade om jag var intresserad av marknadsförings posten istället för produktionsassistent, vilket jag givetvis är så nu håller jag tummarna för att hon väljer mig. Sen blev det ett kärleksfullt möte med herr Berridge. Lyckades ta mig igenom två av de tre kapitel (den tyngsta delena v hela boken) som återstår. Sen satt jag och lyssnade när våra kära produktionsledare till våran upplevelsefest hade möte, lyckades lägga mig i lite allt för mycket tror jag. Men jag är sån. Jag vill ha koll på allt, även om det finns andra som har det ansvaret.
Skrev en produktionsplan för marknadsföringsgruppen som jag skickade in och sen mötte jag återigen upp Berridge för ett sita möte.

Nu ska jag fortsätta äta soltorkade tomater direkt ur burken (classy) och dricka förmodligen alldeles för gammal juice (också classy). Sen ska jag för en sista gång möta mr Berridge för en het natt.

This is what I thought, I thought you'd need me.
This is what I thought, so think me naive.
I promise you a heart you'd promise to keep.
Kiss my eyes and lay me to sleep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0