Hate the game

Ett liv som slockande alldeles för tidigt, ett hjärta som gråter, en hjärna som tänkte destruktiva tankar och en tenta som rent ut sagt gick käpprätt åt helvetet. Marknadsföringskursen var en total jävla flopp för min del. Att jag inte var på topp under den tiden kanske är mer än förståeligt, men att det gick så dåligt som det gjorde är långt under okej. Det är ju det jag vill hålla på med sen. Å andra sidan är jag bättre på praktiken än på  teorin i det mesta. Men ändå ett nederlag. Just nu vill jag bara hoppa av skiten, packa min väska och åka ner till allt som inte är nytt och ovanligt. Till min trygghet.

Ångesten och bitterheten har återigen slagit sig ner hos mig, tränger sig in i min kropp och när jag lyckas stöta bort den sitter den istället och hånler åt mig i något hörn, suger ut all ork ur min redan trötta själ. Jag orkar inte med längre. Stupet kommer närmare och hur mycket jag än försöker lyckas jag inte ta mig åt rätt håll.

Tillbaka i samma jävla mönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0