Cést La Vie

Med den självdisciplin som en heroinist jag har lyckades jag såklart inte med vit helg denhär helgen heller. Fredagen gick väl okej, då kvällens aktivitet var middag och sen kårvisit. Men att håll sig nykter bland vindrickande damer och öldrickande pojkar när det vankas fest och man har en Conny som tycker att det är utomordentlgit att bjuda en fattig lite flicka på öl till vän är det inte alltid så lätt.
Vaknade i morse och insåg än en gång varför jag inte ska dricka vin och försökte desperat att fylla igen minnesluckorna. Ganska resultatlöst. Skandaldrottnignen är påväg tillbaka efter ett par veckors paus och jag vet inte om jag orkar med mig själv. Den lugna Emelie är ganska trevlig hon också.

Alla hjärtans dag idag och jag firar med att tänka lite extra mycket på mina fina hjärtan jag har både här och nere i Stockholmstaden och titta på den fantastiska blombukett med det fantastiska kortet som fick mig att fälla ett par tårar som levereades till min dörr i fredags.


Sitter och lyssnar på Joels nostalgiplaylist på Spotify, samma lista som gått på repeat den senaste veckan. Kanske dags att hitta nånting nytt?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0