När du pratar verkar du jätte dum

Hur ska man kunna låta bli att bli kär i alla grymma mnusiker som finnns här i Piteå? Några grymma grabbar körde Thin LIzzy låtar igår och jag insåg återigen varför jag älskar att plugga på en musikhögkola.
Skräckfilmskvällen på kåren blev kort, Lars von Trier måste vara den absolut stördaste männsikan som någonding gått i ett par skor och Anti Christ är förmodligen det sjukaste jag har sett i hela mitt liv. Istället blev det Baksmällan, prommenad och Alladin med Fröken Andersson och en Pingu.

Idag har det inhandlats sprit och driktillbehör inför kvällens Styrelsefest. Många slår vad om Kaos, jag tror bara att det kommer bli jävligt trevlig (och dimmigt).

Nu ska det duschas och diskas!

Ingenting är vettigt 03.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0