En ängel har återstigit till himlen

Det finns inte ord som beskriver den tomhet som fyller mig och jag kan inte likna smärtan i min kropp med någonting jag tidigare upplevt. Jag har inte riktigt förstått det än och kommer nog aldrig att göra. Jag gav dig en stor del av mig själv. En del som jag, trots att den nu är borta för alltid är glad att jag fick dela med dig. En del som jag tror och hoppas gjorde ditt liv lite ljusare. Du berörde mig på ett sätt som ingen annan gjort tidigare, du nådde hela vägen rakt in i mitt hjärta och min själ och du var den jag alltid ville berätta allt för. Jag har inte förstått än, men den dagen jag gör det kommer mitt hjärta att brista och min själ kommer inte att klara av att vara kvar i min kropp. Du lovade mig alltid att du skulle komma och rädda mig om nångonting ont hände och jag tvivlar inte för en sekund att du hade gjort det.

Du var mitt hjärtas riddare och min bästa vän.
Jag kommer att sakna dig något obeskrivligt fram till den dagen vi ses igen.


Vila i frid Christoffer Mathias de Mander

Av hela mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0