I Rio de Janeiro dansar alla flickor nakna

Av någon anledning fick jag denna fruktansvärda fylle sång på hjärnan och går nu och nynnar på groteska versrader. Allt bra har jag lät mig från min syster...
Gick och handlade kaffe och frimärken förut, och kom hem med två blombuketter. Lika bra att Andreas vänjer sig innan jag flyttar in permanent. Snittblommor är det enda jag kan köpa eftersom alla former av krukväxter dör så fort ja ens tittar på dom. Efter att ha tagit ihjäl 5 kaktusar är det lika bra att inse att jag inte har nåra gröna fingrar.
Jag har skrivit ett provisoriskt uppsägningsavtal till min Pitelägenhet som nu ska skickats iväg och ändrat bokföingen hos skatteverket. Från den första juni är jag inte längre skriven i norrland, utan i Brandbergen. Jag ska bli sambo. Det är kul, men samtidigt läskigt. Nu kommer jag inte länge ha mitt egna hem där jag gör exakt vad jag vill, nu ska jag dela tillsammans med någon annan men med tanke på att det är med mannen i mitt liv kommer det gå galant.

Nu ska jag skriva kompendium och sen blir det bio i kväll med min kära.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara bra saker lär jag!

2011-04-29 @ 16:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0