Save Me

Jag har inte skapat bloggen för att bli nya blondinbella, eller för att skriva debattinlägg om politik jag inte förstår mig på. Jag skapade denna blogg för att kunna berätta för mina fina och kära (och någon annan enstaka som skulle vara intresserad) om hur livet ser ut uppe i Norr, men inte en det har jag lyckats med.

Jag har inte berättat att världens finaste vän får en liten flicka om två månader och att jag kommer bli denna fantastiska varelses gudmor, eller att jag till sommaren för första gången kommer vara officiellt sambo de kommande 8 månaderna. Jag kommer göra praktik, alternativ läsa kurser i Stockholm under hösten, och kommer därmed bo i Brandbergen (som förövrigt är asnära den fina vännens hem) tillsammans med min fina karl. Om en och en halv vecka åker jag och samma fina karl till Budapest över en helg och får förhoppningsvis lite mer vår än vad lapphelvetet har att erbjuda. Jag missar SMASK, men det kastet kan jag stå.
Moulin Rouge Festen vi arrangerade blev great success och nu smids planer för att ta detta projekt vidare. Jag har tävlat i marknadsföring och, tillsammans med några andra fantastiska själar vunnit den stora äran att få presentera vårt utarbetade förslag för marknadschefen på Stena Line (vad vackert!), samt en 36timmars kryssning till Trojmiasto (ja, det finns ett ställe som heter så. I Polen).

Sommaren är oviss, och lika så hösten men vad gör det om hundra år?
Jag har konstant hemlängtan men är ändå gansk glad ändå.

Nu ska jag försöka komma på en plan för att bli minst lika rik som ovan nämnda bloggare så min karl kan få bli hemma man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0